fbpx
N

Ben jij op zoek naar intensieve begeleiding voor je kind of voor jezelf?

N

Wil je graag een behandel en/of begeleidingsaanpak die verder kijkt dan wat met het blote oog zichtbaar is?

N

Wil jij een aanpak die inzet op ontspanning om vanuit dit gegeven verte werken aan een positieve ontwikkeling thuis en/of op school?

Ik nodig je van harte uit, om in een vrijblijvend gesprek, jouw situatie, mijn mogelijkheden en/of werkwijze te bespreken. 

'Geluk bestaat niet uit grote dingen bereiken maar uit kleine dingen waarderen'

- Olaf Hoenson-

Beste Sabine, toen ik deze keer het rapport kreeg en de uitslag van de Citotoets rekenen zag (van D naar A) was ik even aan het twijfelen of ik wel de juiste rapportmap in handen had. Super toch? En dat bij een kind wat op school bekend stond als een kind met rekenproblemen.
Want zo zijn wij bij jou de praktijk binnengekomen. Een kind met rekenproblemen. Erger nog …..een kind wat vastliep op school.

Onzeker, vaak kwaad, faalangst. En jij zei nog na de intake en de eerste onderzoeken dat wij aan het eind van het behandeltraject een heel ander kind zouden hebben.
Bijna niet voor te stellen. Het leek allemaal wat vaag – reflexen, oog-volg-problemen. En als behandeling ook nog wat oefeningen. Het leken wel gymnastiek oefeningen. Bijna iedere dag een kwartier oefenen. En gaande weg zagen wij ons kind veranderen van minder kwaad, minder angstig, iets zelfverzekerder en ineens kon zij de rekentafels onthouden. Op jouw advies hebben wij haar laten testen. En ons gevoel werd bevestigd. Hoogbegaafd!
Volgens mijn was zij zelf het meest verbaasd. En nog steeds zeggen de leraren wij zien het niet. Omdat zij nog steeds niet helemaal op de voorgrond durft te staan, omdat zij met een zachte stem praat en over alles 3 keer moet nadenken. Maar zij bloeit steeds meer op, zit goed in haar vel en durft steeds meer aan en met deze Cito is het zelfs op school nu wel zichtbaar geworden.

Ik ben erg blij dat wij toen bij Uniqtalent hulp hebben gezocht.
Het zou leuk zijn als ook scholen de weg naar praktijken zoals Uniqtalent zouden kunnen vinden om leer- en gedragsproblemen bij kinderen op tijd op te sporen en te behandelen voordat de kinderen onnodig vastlopen of anders in de problemen raken. Wie weet zou dit zelfs tot vermindering van agressief en storend gedrag bij leerlingen kunnen leiden.

Bedankt in ieder geval voor alle hulp en advies, Sabine.